vrijdag 4 februari 2011

Uurtje snuffelen bij de kringloop


Heerlijk vind ik dat om af en toe even bij de kringloop te kijken. Vandaag ontdekte ik een nieuwe hier in de buurt en een leuke spullen dat ze hadden! Ik moet het even op mijn blog kwijt.



Vier leuke spulletjes, ze hebben allemaal een beetje bling zie ik nu: dat zal toch wel de ekster in mij zijn ;)
Het tafelkleed is van mijn moeder geweest, dat had ze zelf gehaakt. Ik gebruik het eigenlijk niet, maar het is mij wel heel dierbaar.

Ik houd van zulke kopjes, zo teer en sierlijk...









Ik had er al meer, zoals je ziet




















Ook nog een sigarettenhouder gescoord. Kun je je nog voorstellen dat deze vroeger op de tafel stonden voor de visite?

 



Het schaaltje mist een paar chipjes, maar ach...zelf zijn we toch ook niet perfect?
Al met al een leuke vangst voor  € 9,50 !



2 opmerkingen:

  1. Hoi Karin,
    altijd leuk zo'n kringloop. Ik snuffel ook graag en soms kun je het goed treffen (zie 25 en 27 januari op mijn blog). Prachtige platte theepot, ik heb er ooit 4 gehad (ook van de kringloop) maar had er geen plek meer voor, jammer. Leuke blog trouwens, ik volgde je al een tijdje maar nu ook "officieel" als volger!
    Groet,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Karin,

    Ook ik hou van Kringloop en rommelmarkten, en ook ik haak graag, dus ik ben volger geworden...

    Groetjes
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...