zondag 16 oktober 2011

Word-art

Nou ja, "art" is het niet, maar wel erg leuk om te doen. Van letters mooie kaarten maken.
Dit weekend hebben we lekker zitten tekenen met fineliners en goud- en zilverpennen.
En dit is het resultaat:

een kaartje voor een pasgeborene (fans van de film...)

een kaartje voor de voorraad

een kaartje voor mijn grote nicht





zo maar een gekke uitspraak van Renske over poes Dorus





















En wat deed Renske zelf?  Lekker tekenen en kleuren in haar nieuwe "Create your Sweet Home"-boek. Een heel erg leuk boek met sjablonen en stickers om je eigen huis te maken en te kleuren.


Daarnaast waren we lekker buiten in het zonnetje...heerlijk!
En dan nog een weekje herfstvakantie...! Laten we hopen dat dit weer blijft!

Karin

7 opmerkingen:

  1. Oh lekker zo samen tekenen he? Hebben wij vandaag ook nog gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk! Zo werk ik samen met mijn oudste dochter in het boek how to be the world best bubble writer ever.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk ,al die gezellige letters!!

    Groet Geriene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, het klinkt bijna tijdloos, zo samen.. Dat is zeker genieten! Fijne herfstvakantie, met evenzoveel mooie dagen. Wij moeten hier nog een weekje wachten..
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je reactie op mijn oude berichtje, hahaha..
    Ik was dan wel al volger bij jou, maar je stond nog niet in m'n bloglijst, dus zag ik ook niet wat voor moois je hier allemaal laat zien.
    Dat heb ik maar eens even veranderd.
    Ik weet hoe leuk het is om met stiften aan de gang te gaan, te schrijven, te versieren, te kriebelen...
    Leuk dat Renske (je dochter?) gezellig mee deed in haar eigen boek!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn !! Zo leuk om met de dochter te tekenen, en wat een knap huis heeft ze er al van gemaakt ;-) goed bezig jullie twee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n vente op privée organiseer ik inderdaad zelf. In dit geval dus met een vriendin en bij haar thuis. De vorige twee keer was het bij mij. We maken uitnodigingen en geven die aan mensen waarvan we enken dat ze geinteresseerd zijn. Ook op facebok heb ik veel reclame gemaakt. Het blijft altijd lastig. Ik weet niet hoe dat in Nederland is maar hier in het Zuiden komen de mensen niet graag bij je thuis als ze je niet kennen. En is het dus best moeilijk om de mensen naar je huis te krijgen. We hebben dan ook niet en enorme opkomst gehad zo'n 15 mensen maar die mensen die kwamen vonden mijn spulletjes erg leuk en hebben al met al best veel gekocht!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...