donderdag 16 februari 2012

Veel armbandjes haken....

Hè hè, klaar! Ik heb de blaren op mijn vingers :)
Het was al weer even geleden dat ik armbandjes had gemaakt en nu moest ik er vijf tegelijk maken.
Drie voor de give-away, die was gewonnen door Andina, Brigitte en Judith, een voor mijn grote nicht en een voor mijn kleine nichtje.
Alvast even een sneak-peak voor de dames. Welke is nou van wie? :)
Ze gaan morgen op de post.



Wil je ook eens zo'n ambandje haken, kijk dan even hier voor mijn tutorial. Of klik op het label "sieraden", voor meer creaties.
Mijn kralen koop ik bij Kralenwinkel Albertien en bij Creadream

Karin

7 opmerkingen:

  1. ooh, wat zien ze er mooi uit! Ik zie die van mij!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er heel mooi uit, ga direct eens naar de tutorial kijken
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, die armbandjes!
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk, ze zijn al klaar! Ik zie die van mij ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Karin, ik ontving zojuist het armbandje. Ik vind 'm prachtig (en het bijgevoegde kaartje ook)!

    Fijn weekend,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi!
    De link naar de tutorial doet het niet. Ik zie dat het ook al een ouder bericht is, maar is de tutorial er nog?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...